söndag 14 november 2010

Rostiga detaljer utomhus

Jag tycker om rostiga detaljer och har samlat på mig en del under åren. De finns utomhus och ju mer patina desto vackrare tycker jag det blir. Idag tänkte jag visa er några bilder. Det är allt från favoriturnan till våra hussiffor som jag faktiskt lyckats hitta rostiga spikar till. Det blev mycket bättre än de galvaniserade skruvar vi hade från början.

Favoriturna med patina

Sockertoppsgranen huserar i urnan

Rostig krona på rostornet

Rostigt växtstöd

Rostiga, vackra former

Del av vårt husnummer, lägg märke till spikarna
Rostigt blir ju bara vackrare med åren tycker jag.

Nu är det nedräkning, bara två veckor kvar till första advent. Jag längtar!

Kram /Eva

1 kommentar:

  1. Håller helt med! Rostigt i trädgården är fint. Hur gör du med din urna i vinter? Tar du in den eller vågar du ha den kvar ute. Jag är rädd att min ska spricka... Kram

    SvaraRadera