söndag 9 januari 2011

Gott nytt 2011

Nu har vi ett helt nytt år framför oss. 2011, undrar hur länge det dröjer innan jag lärt mig att skriva rätt, det brukar ta ett tag. Min förhoppning för året är att några drömmar går i uppfyllelse men säkerligen kommer en del förändringar ske. Tiden får utvisa hur det blir.

Just nu njuter jag av:

Sista skälvande ledigheten innan vardagen sparkar igång igen
Min fina amaryllis som blommar som tokig
Känslan av att våren inte är såååå långt borta
Min fina julros som blommar och mår bra - heja mig
Att vi är på väg mot ljusare tider





Nog finns det saker att se fram emot men glöm inte att njuta av nuet!

Kram /Eva

1 kommentar:

  1. Hej Eva!
    Min julros är förpassad ner i källaren... Jag vet inte vad som hände. Blommade fint innan jul men sen vill den inget mer. Ha det gott! Anna

    SvaraRadera